USC

Urząd Stanu Cywilnego
86-212 Stolno
tel. (56)677 09 02
fax. (56)677 09 06
e-mail: usc@stolno.com.pl


Skład:
 
        Kierownik USC
        Anna Kotowska
 
 
        Oświadczenie majątkowe za 2007r. pobierz (40kB) pdf
 
        Oświadczenie majątkowe za 2008r.  pobierz (23kB) pdf
 
        Oświadczenie majątkowe za 2009r.  pobierz (23kB) pdf
 
        Oświadczenie majątkowe za 2010r.  pobierz (129kB) pdf

        Oświadczenie majątkowe za 2011 r. pobierz (1572kB) pdf

Oświadczenie majątkowe za 2012 r. pobierz (1120kB) pdf

        Oświadczenie majątkowe za 2013 r.  pobierz (175kB) pdf
  
        Oświadczenie majątkowe za 2014 r.  pobierz (185kB) pdf

        Oświadczenie majątkowe za 2015 r.  pobierz (146kB) pdf

 
 
Zakres czynności / kompetencje:

Do zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy prowadzenie spraw z zakresu
akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno - opiekuńczych, a w szczególności dotyczących:
1) rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów i innych zdarzeń
mających wpływ na stan cywilny osób,
2) sporządzanie aktów stanu cywilnego i prowadzenie ksiąg stanu
cywilnego oraz dokonywanie w nich dodatkowych wzmianek i
przypisów,
3) sporządzanie i wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego oraz
zaświadczeń,
4) przechowywanie i konserwacja ksiąg stanu cywilnego oraz akt
zbiorowych,
5) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński oraz
innych oświadczeń zgodnie z przepisami kodeksu rodzinnego i
opiekuńczego,
6) wskazywanie kandydata na opiekuna prawnego,
7) wykonywanie zadań wynikających z Konkordatu,
8) wydawanie zezwoleń na zawarcie małżeństwa bez miesięcznego
terminu wyczekiwania,
9) wydawanie decyzji o sprostowaniu oczywistego błędu pisarskiego
w sporządzonym akcie stanu cywilnego,
10)udzielanie zgody na odtworzenie całości lub części księgi stanu
cywilnego,
11)wydawanie decyzji o unieważnieniu jednego z dwóch aktów stanu
cywilnego stwierdzającego to samo zdarzenie.
12)wydawanie zezwoleń na uzupełnienie aktu stanu cywilnego,
13)wydawanie zaświadczeń o zdolności prawnej obywatela polskiego
do zawarcia małżeństwa za granicą,
14)wpisywanie do ksiąg stanu cywilnego aktów sporządzonych za
granicą,
15)prowadzenie skorowidzów aktów stanu cywilnego,
16)zapewnienie uroczystych form rejestracji stanu cywilnego
obywateli,
17)przyjmowanie oświadczeń o powrocie małżonka rozwiedzionego
do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa,
18)przyjmowanie oświadczenia o uznaniu dziecka i o nadaniu dziecku
nazwiska męża matki,
19)sporządzanie wniosków o odznaczenia „Za długoletnie pożycie
małżeńskie” i organizowanie uroczystego wręczenia odznaczeń a
także organizowanie jubileuszy urodzin 100 lat mieszkańców
gminy,
20)sporządzanie testamentów,
21)prowadzenie spraw dotyczących ewidencji ludności i
dokumentów stwierdzających tożsamość,
22)prowadzenie postępowań w zakresie wydawania dowodów
osobistych,
23)sporządzanie spisów wyborców do przeprowadzenia wyborów
powszechnych i referendów, prowadzenie i aktualizowanie
rejestru wyborców,
24)realizacja zadań wynikających z ustawy o zmianie imion i
nazwisk oraz o cudzoziemcach .




Wytworzył: Administrator (25 lutego 2006)
Opublikował: Janusz Frąckiewicz (22 maja 2007, 14:55:58)

Ostatnia zmiana: Monika Stępień (20 czerwca 2016, 12:02:44)
Zmieniono: dodano oświadczenie majątkowe

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 13020

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij