W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Stolno

Stolno 112

86-212 Stolno

 

tel.: (+48) 56 677 09 00

tel.: kom. 500 157 824,  601 941 666

fax: (+48) 56 677 09 06

e-mail: sekretariat@stolno.com.pl

adres skrytki EPUAP: /r7r3yhb34r/SkrytkaESP

NIP: 875-10-29-675
REGON: 000544987

Informacja w tekście łatwym do czytania (ETR)

Zawiadomienie SIZP.6730.3.2024.PM

Znak sprawy:SIZP.6730.3.2024.PM

Stolno dnia 04-06-2024r

Z A W I A D O M I E N I E

o wszczęciu postępowania

            Wójt Gminy Stolno zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (T.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572.)

 z a w i a d a m i a m,

po rozpatrzeniu wniosku: firmy Prime PV ASSETS Sp. z o.o., ul. Marynarki Polskiej 163, 80-868 Gdańsk, reprezentowanej przez Pana Krzysztofa Bussek, u. Bojkowska 37P, 44-100 Gliwice zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy:

 

dla terenu obejmującego działkę: nr 13/1, 16, 19/2 (w części), obręb geodezyjny Paparzyn 0008, gmina Stolno, zgodnie z granicami określonymi na załączniku nr 1 do decyzji.

w zakresie: budowy 1-7 instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy do 7,5 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

 

Na podstawie art. 49 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (dalej: "k.p.a.") w związku z art. 53 ust. 1c i art. 64 ust. 1 u.p.z.p. oraz zgodnie art. 53 ust. 1c k.p.a.  w przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości zawiadomienia dokonuje w formie publicznego obwieszczenia,w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej.

Informuję, że strony postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy mogą zapoznać się z aktami tej sprawy i zgłosić ewentualnie uwagi. Zgłaszanie możliwe jest tradycyjną pocztą, poprzez ePUAP lub w siedzibie Urzędu Gminy Stolno pok. nr 8 w godzinach pracy Urzędu 

Strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, pod rygorem doręczenia pisma pod dotychczasowy adres ze skutkiem prawnym (zgodnie z art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania).

Publiczne zawiadomienie następuje w dniu 04.06.2024 r. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne zawiadomienie w Biuletynie Informacji Publicznej (art. 49 § 2 k.p.a.), czyli w dniu 19.06.2024 r.

 

Treść zawiadomienia

Powiadom znajomego