W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Stolno

Stolno 112

86-212 Stolno

 

tel.: (+48) 56 677 09 00

tel.: kom. 500 157 824,  601 941 666

fax: (+48) 56 677 09 06

e-mail: sekretariat@stolno.com.pl

adres skrytki EPUAP: /r7r3yhb34r/SkrytkaESP

Adres do e-Doręczeń (Gmina Stolno): AE:PL-77245-15211-CUFDI-23

Adres do e-Doręczeń (Urząd Gminy Stolno) AE:PL-35660-15295-VHDHH-23

NIP: 875-10-29-675
REGON: 000544987

Informacja w tekście łatwym do czytania (ETR)

Nabór na stanowisko Głównego Księgowego w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Stolnie

Ogłoszenie – oferta pracy
Kierownik Gminnego Ośrodka Zdrowia w Stolnie
ogłasza nabór na stanowisko Głównego Księgowego
Nazwa i adres jednostki - Gminny Ośrodek Zdrowia w Stolnie,
86-212 Stolno 82A,
Wymiar czasu pracy – ½ etatu,
Rodzaj umowy – umowa o pracę,
Planowany termin zatrudnienia – od dnia 17 marca 2025 r.



1. Wymagania formalne

Kandydatem, zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach
publicznych, może zostać osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, lub
b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości, lub
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, lub
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

2. Wymagania dodatkowe:

a) doświadczenie zawodowe w dziale księgowości w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej,
b) umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych, mile widziana znajomość Symfonii (program),
c) znajomość przepisów prawa związana z zakresem wykonywanych zadań, tj. w szczególności ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ordynacji podatkowej, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, ustaw regulujących kwestie podatkowe (VAT, CIT),
d) znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność sporządzania pism urzędowych, pracy w arkuszu kalkulacyjnym,
e) bezkonfliktowość, samodzielność w działaniu, kreatywność, systematyczność, dokładność, zaangażowanie organizacyjne, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolność analitycznego myślenia.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie rachunkowości GOZ Stolno i spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości i innych obowiązujących przepisów,
b) sporządzanie zgodnie z ustawą o rachunkowości rocznych sprawozdań finansowych,
c) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
d) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi i terminowe regulowanie wszystkich zobowiązań GOZ Stolno,
e) przygotowywanie projektu budżetu GOZ Stolno, dokonywanie niezbędnych zmian w planie finansowym i czuwanie nad nieprzekroczeniem zaplanowanych wydatków oraz zapewnienie wypłacalności wobec kontrahentów,
f) dokonywanie obowiązujących sprawozdań do Urzędu Gminy oraz instytucji zewnętrznych, które tego wymagają: Urząd Marszałkowski, GUS, ZUS, Urząd Skarbowy, Ministerstwo Zdrowia, Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, BDO, itp.,
g) opracowywanie projektów zarządzeń kierownika GOZ dotyczących spraw finansowych, tj. polityki rachunkowości z zakładowym planem kont, inwentaryzacji, kontroli obiegu dokumentów księgowych i innych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie finansów oraz przedkładanie do zatwierdzenia kierownikowi GOZ Stolno,
h) przestrzeganie procedur kontroli zarządczej w zakresie spraw finansowo księgowych,
i) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
j) rozliczenie dotacji z budżetów samorządów i budżetu państwa oraz środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i programów polityki zdrowotnej,
k) przeprowadzanie inwentaryzacji oraz terminowe rozliczanie inwentaryzacji składników majątku,
l) przygotowanie dokumentacji i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników GOZ Stolno,
m) zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników GOZ do ZUS, rozliczanie składek ZUS i sporządzanie deklaracji,
n) rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych (sporządzanie PIT 11 oraz PIT 4) oraz podatku VAT,
o) rzetelne sporządzanie raportów kasowych,
p) prowadzenie kart wynagrodzeń pracowniczych,
q) prowadzenie akt osobowych,
r) wykonywanie prac zleconych przez kierownika GOZ Stolno zgodnie z potrzebami placówki,
s) weryfikowanie pod względem finansowym projektów umów,
t) kontrola dokumentacji wchodzących i wychodzących (f-ry, rachunki, weksle itp.) pod względem ich prawidłowości i rzetelności wykonania.

4. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,
b) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie kandydata, kwalifikacje zawodowe oraz staż pracy - potwierdzone za zgodność z oryginałem,
e) zaświadczenie lekarskie potwierdzające brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,
f) oświadczenie o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- braku prawomocnego skazania za przestępstwo za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
g) inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata, przy czym kopie tych dokumentów mogą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez samego kandydata.

5. Miejsce i termin złożenia dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Stolnie, 86-212 Stolno 82A, w godzinach od 8.00 do 18.00 w dni robocze lub przesłać na powyższy adres z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego księgowego w GOZ Stolno” do dnia 14 marca 2025 r. do godziny 12.00 (decyduje data wpływu do GOZ Stolno).

Aplikacje, które wpłyną do GOZ Stolno po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać bezpośrednio u Kierownika placówki.

6. Pozostałe informacje

O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną – w tym celu zaleca się podanie numeru telefonu lub adresu e-mailowego.

Dokumenty kandydatów niezakwalifikowanych do pracy zostaną zniszczone po 30 dniach od zakończenia naboru.

KLAUZULA INFORMACYJNA

nabór na wolne stanowisko
Na podstawie art. 13 ust 1 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO" udostępniam klauzulę informacyjną.
Administratorem Twoich danych osobowych będzie Kierownik GOZ w Stolnie.
Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby:
Gminny Ośrodek Zdrowia STOLNO, STOLNO 82A, 86-212 STOLNO, e-mailowo: goz.stolno@stolno.com.pl, telefonicznie: 56-686 5132.
Do kontaktów w sprawie ochrony Twoich danych osobowych został także powołany Inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres inspektor@worksoft.com.pl
1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu realizacji postępowania rekrutacyjnego na podstawie:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu przeprowadzania rekrutacji oraz ewentualnego zawarcia umowy,
2) art. 6 ust. 1 lit c oraz art. 10 RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze wynikających m.in. z
a) art. 221. § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
b) ustawy z dnia 21 listopada 2018 r. o pracownikach samorządowych,
3) art. 9 ust. 2 lit. b RODO w celu wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw przez administratora w dziedzinie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, w związku z art. 2b ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4) art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO na podstawie Twojej zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa oraz w przypadku załączenia lub umieszczenia w dokumentach złożonych w czasie rekrutacji szczególnych kategorii danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO do których administrator nie miał podstawy przetwarzania wynikającej z art. 9 ust. 2 lit. b RODO.
2. Podanie danych:
1) jest obowiązkowe, jeżeli odmówisz podania Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mógł zrealizować celu, jakim jest przeprowadzenie rekrutacji wobec Ciebie,
2) jest dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa.
3. Dane osobowe kandydatów zawarte w ofercie pracy, którzy w procesie naboru zakwalifikowali się do etapu końcowej weryfikacji kandydatów i zostali umieszczeni w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywanie przez okres 3 miesięcy od daty publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej i tablicy ogłoszeń informacji o rozstrzygnięciu rekrutacji. Dane osobowe w dokumentacji naboru tj. m.in. protokoły z przeprowadzonego naboru będą przetwarzane do 5 lat od zakończenia naboru. Dokumenty pozostałych kandydatów mogą być osobiście odebrane przez zainteresowanych w okresie 1 miesiąca po ogłoszeniu wyniku naboru. Po tym czasie będą niszczone komisyjnie w sposób trwały i nieodwracalny.
4. Twoje dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
5. Twoje dane osobowe administrator może ujawniać odbiorcom, którymi są m.in.: podmioty świadczące usługi telekomunikacyjne, pocztowe, radcowie prawni, podmioty kontrolujące
administratora oraz inne podmioty publiczne uprawnione do uzyskania Twoich danych osobowych, ale wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów.
Twoje dane osobowe także będą ujawnione pracownikom i współpracownikom administratora w zakresie niezbędnym do wykonywania przez nich obowiązków.
Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zleceniem administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi np.: podmioty świadczące usługi informatyczne oraz inne wykonujące wyspecjalizowane usługi, jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.
6. W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych przez Administratora masz prawo do:
1) dostępu do treści Twoich danych;
2) sprostowania Twoich danych;
3) usunięcia Twoich danych, jeżeli:
a) wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
b) Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
c) Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
4) ograniczenia przetwarzania Twoich danych;
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
6) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.


7. Przysługuje Ci także skarga do organu do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – Warszawa ul. Stawki 2, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.


8. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

Załączniki

Powiadom znajomego