Wymeldowanie  wydawanie decyzji


Jednostka prowadząca sprawę:


Urząd Stanu Cywilnego w Stolnie

 Pokój nr 17

 Tel. 056-677-09-02 

Podstawa prawna 

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r.  poz. 1397 z późniejszymi  zmianami),
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 256 z późniejszymi zmianami),
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r.  poz. 1546 z późniejszymi  zmianami).

 I. Dokumenty od wnioskodawcy 

Wniosek w sprawie wymeldowania osoby wraz z uzasadnieniem.
Załączniki: dokumenty potwierdzające aktualny stan prawny posesji lub lokalu (decyzje, przydziały, wypisy z ksiąg wieczystych, umowy).
orzeczenia sądowe: o eksmisji, o sposobie korzystania z mieszkania.

 II. Wymagane opłaty


Opłata skarbowa za wydaną decyzję - 10 zł.

III. Termin i tryb realizacji odpowiedzi


Do 30 dni od dnia złożenia wniosku, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 90 dni.

 IV. Jednostka odpowiedzialna


Urząd Stanu Cywilnego w Stolnie 

Pokój nr 17

Tel. 056-677-09-02

V. Tryb odwoławczy

Stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji do Wojewody Kujawsko - Pomorskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Stolno w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.

 VI. Uwagi


Organ gminy wydaje na wniosek strony lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego  i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.



Załączniki:

Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych