Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych

Jednostka prowadząca sprawę:

Urząd Stanu Cywilnego w Stolnie

Pokój 17

Tel. 56-677-09-02

Podstawa prawna:

1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności ( tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 510 z późniejszymi zmianami).

2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późniejszymi zmianami).

3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( tekst jednolity : Dz. U. z 2021 r., poz. 1923 z późniejszymi zmianami).

I. Dokumenty od wnioskodawcy:

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych.

2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł. dokonanej na konto Urzędu Gminy Stolno numer 41951100000016196920000130.

3. Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (do wglądu).

II. Termin odpowiedzi:

Do 7 dni.

III. Uwagi:

1. Wniosek składa się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem.

2. Wniosek można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

 



Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia
Klauzula Informacyjna