W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Stolno

Stolno 112

86-212 Stolno

 

tel.: (+48) 56 677 09 00

tel.: kom. 500 157 824,  601 941 666

fax: (+48) 56 677 09 06

e-mail: sekretariat@stolno.com.pl

adres skrytki EPUAP: /r7r3yhb34r/SkrytkaESP

NIP: 875-10-29-675
REGON: 000544987

Informacja w tekście łatwym do czytania (ETR)

naboru wniosków na wymianę pokryć dachowych zawierających azbest.

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ogłosiło uruchomienie naboru wniosków na wymianę pokryć dachowych zawierających azbest.

- Nabór wniosków o objęcie wsparciem przedsięwzięć polegających na wymianie w gospodarstwach rolnych pokryć dachowych wykonanych z materiałów zawierających azbest rozpocznie się 15 grudnia 2023 r. i potrwa do 12 stycznia 2024 r.

- Jak wskazano w komunikacie MRiRW, wysokość wsparcia wynosi 40 zł/m2 wymienianego pokrycia dachu. Dofinansowanie przysługuje maksymalnie do 500 m2 wymienionego pokrycia dachu. Budżet przewidziany na ten nabór to 250 mln zł. 

- Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szczegółowego przeznaczenia, warunków i trybu udzielania wsparcia na wymianę pokryć dachowych z materiałów szkodliwych dla zdrowia lub środowiska w gospodarstwach rolnych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności wsparcie będzie udzielane na przedsięwzięcia, które nie zostały rozpoczęte przed dniem złożenia wniosku i których realizacja będzie trwała nie dłużej niż 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Warunkiem koniecznym jest też objęcie zadaniem wymiany pokrycia dachu na całym budynku. 

- Według regulaminu programu o dofinansowanie można się ubiegać w przypadku budynków z pokryciem azbestowym również w gminach miejskich, które służą  produkcji rolnej. Wnioskodawcy będą 14 dni na uzupełnienie wniosku lub złożenie wyjaśnień. Do regulaminu wprowadzono bardziej precyzyjne zawiadomienia wysyłane do wnioskodawców m.in. o potrzebie uzupełnienia wniosku lub złożenia wyjaśnień. Regulamin znajduje się : file:///C:/Users/user/Downloads/Do_podpisu_Regulamin_dot_dach%C3%B3w_-_2_nab%C3%B3r2!(2).pdf

- Wnioski będzie można składać z wykorzystaniem formularza elektronicznego na Platformie Usług Elektronicznych, która znajduje się :

https://epue.arimr.gov.pl/pl/strona-glowna

Powiadom znajomego