Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Urząd Gminy Stolno
Stolno 112
86-212 Stolno
tel.: (+48) 56 677 09 00
tel.: kom. 500 157 824, 601 941 666
fax: (+48) 56 677 09 06
e-mail: sekretariat@stolno.com.pl
adres skrytki EPUAP: /r7r3yhb34r/SkrytkaESP
NIP: 875-10-29-675
REGON: 000544987
Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Stolno, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stolnie i Gminnej Bibliotece Publicznej w Stolnie
Urząd Gminy Stolno informuje, że Wójt Gminy Stolno Jerzy Rabeszko wyznaczył Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Stolno, Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stolnie oraz Gminnej Bibliotece Publicznej w Stolnie.
Funkcję tą będzie pełnił Pan Robert Dobek inspektor ds. gospodarki nieruchomościami i lokalami Urzędu Gminy Stolno.
Podstawa prawna: Wyznaczenie Koordynatora do spraw dostępności było realizacją obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, która weszła w życie 20 września ubiegłego roku.
Zadania Koordynatora do spraw dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy oraz Zarządzenia Wójta Gminy Stolno, do zadań Koordynatora do spraw dostępności będzie należało w szczególności:
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług przez: Urząd Gminy Stolno oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stolnie i Gminną Bibliotekę Publiczną w Stolnie;
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami dla każdego z podmiotów wymienionych w pkt 1;
monitorowanie działalności podejmowanej przez Urząd Gminy Stolno oraz przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stolnie i Gminną Bibliotekę Publiczną w Stolnie w zakresie zapewnienia dostępności osobom z szczególnymi potrzebami;
opracowywanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami dla każdego z podmiotów wymienionych w pkt 1 zgodnie z art. 11 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz przekazywanie go po zatwierdzeniu odpowiednio przez Wójta Gminy Stolno i kierowników pozostałych jednostek organizacyjnych gminy wymienionych w pkt 1, w ustawowym terminie, Wojewodzie Kujawsko – Pomorskiemu;
przedstawianie Wójtowi Gminy Stolno oraz kierownikom pozostałych jednostek organizacyjnych wymienionych w pkt 1 informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań.
Koordynator do spraw dostępności w zakresie realizowanych zadań podlega Wójtowi Gminy Stolno.
Dane kontaktowe koordynatora do spraw dostępności:
Koordynator do spraw dostępności - Robert Dobek
adres do korespondencji: Urząd Gminy Stolno, Stolno 112, 86-212 Stolno
telefon: 56 677 09 20
e-mail: grunty@stolno.com.pl
Zarządzenie Wójta Gminy Stolno nr 80/2020 z dnia 24.09.2020 r. w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności
Ustawa z dnia z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn.zm.)
Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
Informacje o Urzędzie Gminy Stolno Tutaj jest główny budynek urzędu, w którym pracuje wójt i urzędnicy. Budynek ma jedno wejście – wejście główne od ulicy, do którego prowadzą schody i podjazd. Wójt jest kierownikiem urzędu. Wójtem jest Pan Paweł Pudrzyński Wójtowi w pracy pomagają Sekretarz Gminy, Skarbnik Gminy oraz pracownicy. Czym...
https://bip.stolno.com.pl/deklaracja-dostepnosci
Witamy na stronie Urzędu Gminy Stolno. Tutaj załatwisz na przykład dowód osobisty, sprawy związanie ze ślubem, narodzinami dziecka, ze śmiercią kogoś bliskiego, zameldowaniem, ochroną środowiska, nowymi inwestycjami, zamówieniami publicznymi, lokalnymi podatkami, oświatą, uzyskasz pomocy radcy prawnego. Osoba doświadczająca trwale lub okresowo...