W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Stolno

Stolno 112

86-212 Stolno

 

tel.: (+48) 56 677 09 00

tel.: kom. 500 157 824,  601 941 666

fax: (+48) 56 677 09 06

e-mail: sekretariat@stolno.com.pl

adres skrytki EPUAP: /r7r3yhb34r/SkrytkaESP

NIP: 875-10-29-675
REGON: 000544987

Informacja w tekście łatwym do czytania (ETR)

INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO - WODY POLSKIE

Toruń, dnia 4 marca 2024 r.

Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu
Państwowego Gospodarstwa Wodnego
Wody Polskie


GR.ZUZ.4210.53.2024.MRC


INFORMACJA
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO

Na podstawie art. 400 ust. 7 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 ze zm.) Dyrektor Zarządu Zlewni w Toruniu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie informuje o wszczęciu na żądanie Strony postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia
pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną, tj. odprowadzanie oczyszczonych wód opadowych lub roztopowych ujętych w system kanalizacji deszczowej pochodzących z jezdni drogi krajowej nr 91 w km 150+818 za pomocą przepustu drogowego zlokalizowanego w km 150+820 drogi krajowej nr 91 w miejscowości Grubno, gmina Stolno poprzez istniejący wylot o średnicy 300 mm (dz. ew. 48/5 obręb 0011 Rybieniec, gmina Stolno) do istniejącego kolektora melioracyjnego o średnicy 400 mm (dz. ew. 48/5 obręb 0011 Rybieniec, gmina Stolno), powiat chełmiński, województwo kujawsko-pomorskie, w oparciu o przedłożone dokumenty.
Wnioskodawca: Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad z siedzibą w Warszawie, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa reprezentowany przez Dyrektora Oddziału w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz.

Data złożenia wniosku: 06.02.2024 r.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 10 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775 ze zm.), przed wydaniem decyzji, Strony postępowania administracyjnego mogą zapoznać się z aktami sprawy znajdującymi się w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie Zarząd Zlewni w Toruniu, ul. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń, ul. Popiełuszki 3, 87-100 Toruń, w godzinach pracy urzędu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 oraz wnieść stosowne uwagi, wyjaśnienia i wnioski w terminie 7 dni od daty umieszczenia niniejszej informacji.

Zapoznanie się z aktami sprawy w siedzibie tutejszego organu możliwe jest jedynie po wcześniejszym obligatoryjnym ustaleniu terminu - konkretnej daty i godziny, z osobą prowadzącą sprawę. Dane kontaktowe - email: maria.rutka-celmer@wody.gov.pl lub nr tel.: 56 649 82 57.
Doręczenie uważa się za dokonane po upływie 7 dni od publicznego ogłoszenia.


Dyrektor
Władysław Kołybski

Treść pisma PDF

Powiadom znajomego