W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Gminy Stolno

Stolno 112

86-212 Stolno

 

tel.: (+48) 56 677 09 00

tel.: kom. 500 157 824,  601 941 666

fax: (+48) 56 677 09 06

e-mail: sekretariat@stolno.com.pl

adres skrytki EPUAP: /r7r3yhb34r/SkrytkaESP

NIP: 875-10-29-675
REGON: 000544987

Informacja w tekście łatwym do czytania (ETR)

Zapytanie ofertowe - Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów z produkcji rolniczej

Gmina Stolno
Stolno 112                                                                                                
86-212 Stolno

SRLiOŚ.6233.10.2021.AS

Zapytanie ofertowe

Wójt Gminy Stolno zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zadania obejmującego odbiór, transport i przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Stolno.

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Gmina Stolno
Stolno 112
86-212 Stolno
NIP: 8751484729, REGON: 871118537


II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Stolno, tj. folii rolniczej, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowania po nawozach oraz typu Big Bag.
Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Zamawiający wskaże miejsce na terenie gminy Stolno, do którego rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie.

Szacunkowa masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia została ustalona na podstawie złożonych przez zainteresowanych producentów rolnych wniosków i wynosi:

- folia rolnicza – 7,87 Mg
- siatka do owijania balotów – 0,97 Mg
- sznurek do owijania balotów – 0,06 Mg
- opakowania po nawozach – 0,51 Mg
- opakowania typu Big-Bag – 3,17 Mg

Razem szacunkowo: 12,58 Mg.

Podana ilość odpadów może ulec zmianie w zależności od rezygnacji lub wytworzenia przez zinwentaryzowanych rolników dodatkowych odpadów.

2. Zakres przedmiotu zamówienia:

a) ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń,

b) załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z ww. odpadów,

c) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów,

d) rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.

3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:

3.1. spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu. Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:

1) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;
2) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag;
3) datę odbioru;
4) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:

- folie rolnicze; - siatki do owijania balotów; - sznurki do owijania balotów; - opakowania po nawozach; - opakowania typu Big Bag;

5) podpis właściciela/ użytkownika;
6) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji;
7) pieczęć firmową wykonawcy;

3.2. do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach z zastosowaniem dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów;

3.3 wykonania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu :

- oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.

3.4. po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg         w rozbiciu na folię rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag.

3.5. po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.

4. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od producentów rolnych, którzy dostarczą odpady.

5. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

6. Wynagrodzenie wykonawcy ustalone będzie na podstawie rzeczywistej wagi rodzaju odpadów zgodnie z ofertą cenową – wg tabeli dla poszczególnych frakcji odpadów po cenach jednostkowych brutto. 

Podana cena za 1 Mg odpadów musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy niezbędne do wykonania zadania i nie podlega negocjacji.

III. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej zamówieniem,
- dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia,
- posiadający niezbędną do wykonania wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o ich spełnianiu.

IV. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty: 100% najniższa cena.

V. Termin realizacji zadania: do 20.06.2022 r.

VI. Termin składania ofert:

Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego do dnia 29.04.2022 r. do godz. 13.00 w formie:
1) pisemnej (osobiście albo listownie) na adres: Gmina Stolno, Stolno 112, 86-212 Stolno, z dopiskiem: „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu Gminy Stolno”
2) w wersji elektronicznej na e-mail: rolnictwo@stolno.com.pl

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Oferta powinna: być opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę Wykonawcy, numer telefonu, numer NIP, REGON, KRS, zawierać czytelny podpis uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.

VII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego lub nie wybrania żadnej oferty nie podając przyczyn.

VIII. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: 

Anna Sankiewicz – Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska tel. 56 677-09-10, 535-011-055


Załączniki:
- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz ofertowy
- Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Oświadczenie o spełnieniu warunków
- Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Klauzula informacyjna RODO

 

 

Treść zapytania ofertowego

Załącznik nr 1- formularz ofertowy

Załącznik nr 2 - oświadczenie o spełnieniu warunków

Załącznik nr 3 - klauzula RODO

Powiadom znajomego