Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych
Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych
Jednostka prowadząca sprawę:
Urząd Stanu Cywilnego w Stolnie
Pokój 17
Tel. 56-677-09-02
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 1191 z późniejszymi zmianami).
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 z późniejszymi zmianami).
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst .jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 2142 z późniejszymi zmianami).
I. Dokumenty od wnioskodawcy:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, Rejestru Dowodów Osobistych.
2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł. dokonanej na konto Urzędu Gminy Stolno numer 41951100000016196920000130.
3. Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (do wglądu).
II. Termin odpowiedzi:
Do 7 dni.
III. Uwagi:
1. Wniosek składa się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem.
2. Wniosek można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.